مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، امروز سه شنبه با نواختن زنگ انقلاب در بجنورد آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  آیین سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

در این مراسم استاندار خراسان شمالی حمایت و پشتوانه مردمی نظام را عامل اساسی مقابله با استکبار جهانی دانست.
 محمد رضا حسین نژاد گفت: تصویب و اجرای لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تبعیض طبقاتی، ناعدالتی‌های اجتماعی و گسترش بی بند و باری از جمله اقدامات سیستم ستمشاهی بود که چیزی جز ذلت برای مردم ایران نداشت و موجب آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ شد.

حسین نژاد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان ادامه داشت که منجر به تحمیل جنگی هشت ساله شد، اما فرزندان غیور ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی از خاک کشور دفاع کردند و موجب حیرت جهانیان شدند.

او گفت: امروز باید در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشیم چرا که دشمنان به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه میان مردم و نظام جمهوری اسلامی دارند.

استاندار خراسان شمالی گفت: با انسجام و هم افزایی می‌توانیم هر نوع تحریم و توطئه‌ای را شکست دهیم و با مقابله در برابر استکبار جهانی حامی و پناهگاهی امن برای مظلومان جهان باشیم.

  در پایان این مراسم زنگ انقلاب توسط نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی نواخته شد.

گرامیداشت ۱۲ بهمن در بجنورد‎

گرامیداشت ۱۲ بهمن در بجنورد‎

گرامیداشت ۱۲ بهمن در بجنورد‎

گرامیداشت ۱۲ بهمن در بجنورد‎

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.