سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از معرفی ۲۱ فرماندار خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - هادی طباطبایی گفت: بیشتر فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی معلوم و معرفی شدند، اما چون آیین معارفه زمان‌بر است، به همین خاطر تا حدودی روند تودیع در شهرستان‌های مختلف طولانی شده است.

حدود ۲ فرماندار خراسان رضوی ابقا می‌شوند. دیگر گزینه‌های فرمانداری‌ها نیز مشخص شده و به مرور معرفی می‌شوند.

او گفت: روند معارفه فرمانداران در وزارت کشور مشخص است و از این وضعیت عدول نکرده‌ایم و همه نمایندگان در جریان هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: هر چند در انتخاب فرمانداران از نیرو‌های حزب‌الهی، نیرو‌های مردمی، نخبگان مشورت گرفته می‌شود، اما در نهایت این خود ما هستیم که تصمیم‌گیری می‌کنیم. اینکه گفته می‌شود اعضای شورای انقلاب فقط تصمیم‌گیرنده هستند، صحیح نیست.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید مسعود احمدی
۱۶:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
با سلام خواهشمندیم به مواد فروشان خیابان سرخس- انتهای سرخس ۵ که منتهی میشه به چمن ۵۴ و محل جمع شدن معتادان هست اینجا از همه جای مشهد مطهر میان مواد میخرن صبح تا شب هر کی در خونش یا سر کوچه شون زن و مرد نشسته و مواد می‌فروشند از اونجای که به حرم مطهر نزدیک هست این محل.. زاعر امام رضا میاد برای اسکان چهره ناپسند وزشتی برای شهر ایجاد کرده است... کلانتری جواب نمیده ستاد مبارزه با مواد مخدر تماس گرفتیم بطور پی در پی ولی درست نشده امان مردم بریده شده امنیت نداریم به قرآن... از فرماندار محترم خواهشمندیم رسیدگی واقعی بکنن به این مشکل مردم ممنون ..
آخرین اخبار