مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان با هدف نمایش توانمندی‌های بافندگان و تولیدکنندگان گشایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - محمد اهلی گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان با هدف نمایش توانمندی‌های بافندگان و تولیدکنندگان استان اردبیل، به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی اردبیل آغاز و برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه را نمایش توانمندی‌های صنعت فرش دستبافت استان برشمرد و گفت: این نمایشگاه مختص بافندگان و تولیدکنندگان استان اردبیل بوده و برای حضور و مشارکت فعالانه آنان، حمایت‌های لازم انجام شده است.

اهلی به حمایت‌های این شرکت از تشکیل خوشه فرش دستبافت استان اشاره کرد و گفت: با تشکیل خوشه فرش دستبافت و کنسرسیوم صادراتی فرش توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، تلاش شده تا بستر‌های مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و بازار مصرف انجام پذیرد.

او برگزاری دوره‌های آموزشی، تور‌های صنعتی، بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور را از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از خوشه فرش دستبافت برشمرد و گفت: به منظور حمایت از حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، تا ۸۰ درصد هزینه اجاره غرفه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی به تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.