علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برگزاری ۵۲ دوره آموزشی "کمپین برای هم بمانیم" در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان؛ علیرضا میربهاء الدین گفت: کمپین برای هم بمانیم از ۱۵ دیماه امسال با هدف آموزش و ارتقای مهارت‌های عمومی جوامع محلی و روستایی که در رده آسیب پذیر بالاتری قرار دارند در ۳۰ خانه هلال در سطح استان در حال اجرا است.

او گفت:  این طرح ضمن تقویت مهارت‌های فردی فراگیران در پیشگیری از بیماری کرونا با حداقل‌ترین و ضروری‌ترین سرفصل‌های آموزشی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان دیماه ۵۲ دوره آموزشی در سطح استان جهت ۵۲۰ نفر مشارکت کننده در قالب" کمپین با هم بمانیم " برگزار شده و تا هشتم اسفند ماه امسال برای گروه‌های سنی ۸ سال به بالا اجرا می‌شود.

او پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارتقا پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت سازی و توانمند نمودن جوامع محلی به ویژه در مناطق خانه‌های هلال، آماده سازی خانه‌های هلال برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها و آگاه سازی و توانمندسازی جوامع محلی و روستایی را از دیگر اهداف اجرای کمپین دانست.

میربهاء الدین ادامه داد: بعد از پایان این دوره اعضای گروه با شرکت در مانور‌های محلی و سایر برنامه‌های ویژه داوطلبان، آمادگی خود، جامعه و اطرافشان را در برابر حوادث و بلایا تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار