رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از برنامه‌ریزی برای اجرای بیش‌از ۳۰۰ عنوان برنامه خبر داد .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مهرداد جهاندیده  با گرامیداشت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بر حسب روز شمار این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اجرا خواهد شد.

او  گفت: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است .

او می گوید: رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در کنار سایر کمیته‌ها برنامه‌های مختلفی را متناسب با ایام و برای بزرگداشت این روزها ویژه جامعه هدف خود اجرا می‌کند.

او  خاطرنشان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه‌های این کمیته در ایام مبارک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

جهاندیده بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای کارگری، محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان جامعه هدف دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری نشست‌های سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی و فرزندپروری ویژه کارگران و تجلیل از بازنشستگان از جمله برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در استان است.

رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: همچنین برگزاری سی و دومین جشنواره تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان به‌عنوان برنامه محوری این کمیته در دهه فجر با حضور مسوولان استانی خواهد بود.

جهاندیده با بیان اینکه جامعه کارگری و کارآفرینی به عنوان یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی به شمار می روند افزود: این قشر مولد و پرتلاش جامعه همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار