سرپرست فرمانداری ایذه گفت: آمار ابتلا در ۱۰ روز گذشته از ۳۵ نفر به ۱۰۰ رسیده است و ۲۷۵ درصد آمار ابتلا افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -حسن نبوتی گفت: مشارکت مردم شهرستان در موضوعات مختلف در بحث کرونا از متوسط استانی سطح بالاتری داشته است و در بُعد رعایت پروتکل‌ها و در امر واکسیناسیون شهرستان ایذه عملکرد خوبی داشته است.

او  اگفت: سرعت انتشار اومیکرون از بقیه سوش‌ها بیشتر است و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سلامت خود اقدام کنند؛ همچنین کسانی که واکسینه نشده اند در این امر شرکت کنند.

نبوتی می گوید: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد باید بصورت وضعیت زرد باشد که یک گام جلوتر از رنگبندی باشیم؛ اگر چه دوست داریم مراعات بیشتر صورت گیرد، اما به دستور ستاد ملی کرونا رعایت رنگ‌بندی‌ها ضروری است و نظارت‌ها باید شدت بیشتری پیدا کند.

سرپرست فرمانداری ایذه می‌گوید: آمار قرنطینه ۳۰۰ درصد افزایش داشته و این وضعیت نگران کننده است و آمار ابتلا در ۱۰ روز گذشته از ۳۵ نفر به ۱۰۰ رسیده است و ۲۷۵ درصد آمار ابتلا افزایش داشته است و آمار بستری از ۳ نفر به ۱۰ نفر رسیده است و افزایشی ۳۰۰ درصدی را داشته ایم.

همه‌ی ادارات نسبت به افزایش واکسیناسیون اقدام کنند و مرکز بهداشت نسبت به تهیه نقشه واکسیناسیون شهری اقدام کنند که مشخص باشد کدام منطقه در این امر شرکت داشته اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.