رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۳ دستگاه سنگین برف روب و برف خور به صورت موقت به ناوگان راهداری این شهرستان اضافه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محسن خادمی گفت: بدنبال بارش‌های سنگین برف و کولاک شدید در محور‌های مواصلاتی و روستایی شهرستان، ۳ دستگاه سنگین شامل ۱ دستگاه برف‌خور صفر کیلومتر و ۲ دستگاه برف روب دیگر به ناوگان برف روبی شهرستان اضافه شده است.

وی گفت: برابر پیش‌بینی‌ها کولاک و بارش سنگین برف تداوم می‌یابد که به علت تداوم برف دستگاه‌های اعزامی به مهاباد همچنان کار خواهند کرد و تا پایان سال در مهاباد مستقر خواهند شد.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد، درحال حاضر تعداد ۳ دستگاه سنگین برف روب و برف خور در محور مهاباد – بوکان (برهان) در حال برف روبی هستند.

خادمی می‌گوید: هم اکنون ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد.

وی همچنین از رانندگان خواست از تردد غیرضروری در جاده‌های برف گیر خودداری کرده یا در صورت امکان از جاده‌های جایگزین دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.