در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان باحضور ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور مطرح شد : تکمیل دوره واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تنها راه مهار موج ششم کروناست.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد گفت: با شیوع موج ششم بیماری کرونا و تغییر رنگ بندی شهرهای استان نیاز است که شهروندان نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن اقدام فوری داشته باشند.

مدرس خیابانی گفت: در حال حاضر شش شهرستان استان در وضعیت زرد و دو شهر دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

او همچنین به سرایت بالای ویروس امیکرون اشاره کرد و گفت: همه کسانی که نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند باید براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، نسبت به تزریق نوبت سوم اقدام کنند.

استاندار همچنین ازوالدین دانش آموزان خواست چنانچه فرزندان آنان دچار علائمی همچون سرما خوردگی و یا آنفولانزا دارند از حضور در کلاسهای درس خودداری کنند.

مدرس خیابانی میزان مبتلایان در جنوب استان را افزایشی عنوان کرد و افزود: فرمانداران و مدیر کل آموزش و پرورش باید با توجه به رنگ بندی شهرها نسبت به مجازی بودن نقاط بحرانی تصمیم گیری کنند.

او  مشارکت مردم را در دریافت نوبت سوم واکسن 13 درصد عنوان کرد که با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

استاندار همچنین از عملکرد صدا و سیما در انعکاس اخبار کرونا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که مردم هشدارها و توصیه های بهداشتی را برای مهار این ویروس منحوس جدی بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار