رئیس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد گفت: "الینا رحیمی" ملی پوش اهل این شهرستان موفق به کسب مقام سوم مسابقات تنیس‌روی‌میز بزرگسالان دختر کشور شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- کیوان رحمانی گفت: دور دوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات "الینا رحیمی" با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست در نیمه نهایی به مقام سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

رئیس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد گفت: در پایان این رقابت‌ها نیز "شیما صفایی" از همدان و "مریم فرعی" از البرز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و کیمیا رستمی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گفته رحمانی این بازیکن مهابادی جزو تنیسور‌های رده سنی جوانان کشور است، اما به دلیل پتانسیل بالا در رده بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کرده و موفق به کسب عنوان سوم کشور نیز شد.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوی‌های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.