نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز وظیفه ما است که دستاورد‌های انقلاب را به درستی به نسل جوان تبیین کنیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان گفت:ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته است.

او  با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و علی‌رغم اینکه تا به امروز در رسیدن به این امر ناکام مانده است، هرگز دست از تلاش برنخواهد داشت، به همین خاطر تبیین صحیح این دستاورد‌ها امری ضروری است.

امام جمعه زنجان می گوید: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نباید اجازه دهیم آنچه را که در خصوص انقلاب اسلامی حقیقیت دارد  وارونه جلوه دهند و برای اینکه در این زمینه نیز بتوانیم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم، باید در بازشناساندن انقلاب اسلامی به نسل امروز تلاش مضاعف داشته باشیم.

خاتمی با یادآوری اینکه دشمن در اتاق فکر خود لحظه‌ای دست از تلاش برای دسیسه‌چینی علیه ایران اسلامی برنمی‌دارد، گفت: خروجی اتاق فکر دشمن، ضایع کردن و بی‌ارزش جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و بدون شک با توجه به دستاورد‌هایی که تا به امروز داشته ایم، تضعیف این دستاوردها، خیانتی آشکار و نابخشودنی است.

او با اشاره به اینکه امروز مردم‌سالاری دینی را به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم، گفت: نباید چنین اتفاق ارزشمندی را نادیده بگیریم؛ چرا که پیش از انقلاب اسلامی، این کشور پایگاه کشورهایی، چون آمریکا و اسرائیل بود، اما امروز قدرت ایران اسلامی متعلق به آحاد مردم است که صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

امام جمعه زنجان ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه ائتلاف ضد مردم یمن در روز‌های أخیر، گفت: وظیفه امروز ما این است که این جنایات را محکوم کرده و از مردم مظلوم یمن دفاع کنیم.

نمازگزاران زنجانی امروز در محکومیت جنایات آل سعود در کشتار مردم بی گناه یمن  راهپیمایی کردند. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.