امام جمعه تبریز از بی سر و سامانی بازار و افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها و بی توجهی دستگاه‌های نظارتی انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد افزود: مسئولان دستگاه نظارتی کجایید؟ این بی سر و سامانی در بازار تا کِی باید ادامه داشته باشد؟

بنده نمی‌گویم در اقتصاد مشکل نداریم، اما چند روز پیش که به محله سیلاب رفتم و از مغازه‌ها بازدید کردم و به میوه فروشی و چند مغازه دیگر رفتم و قیمت‌ها را دیدم از بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی گله‌مند هستم.

 مسئولان دستگاه‌های نظارتی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز به وضعیت بازار رسیدگی کنند و جلوی افزایش نجومی قیمت کالا‌ها را بگیرند.

 امیدواریم در تهران و سایر استان‌ها برای افزایش امنیت سازمان صداوسیما تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاقاتی مانند حمله سایبری دیروز منافقین نباشیم.

دهه فجر بهار جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که بر ۶ محور باور، تشخیص، اراده، اعتماد، امید و آگاهی مردمی حاکم است چرا که در مقابل امکانات و ظرفیت‌های متعدد جبهه خودی، حقانیت مهم‌ترین ابزاری است که اگر به درستی اتفاق بیفتد، دشمن و جنایات آن برای همگان مشخص خواهد شد.

شناخت دشمن و مواجه با آن و شناسایی میدان نبرد، ابزارها، امکانات کشور و ایجاد جبهه حرکتی و الحاق آن‌ها به یکدیگر جزو الزاماتی است که باید روی آن کار کرد چرا که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «باید حقایق را با منطق قوی، سخنی متین و عقلانیت کامل همراه با زبان عاطفه، عواطف انسانی و به کارگیری اخلاق منتشر کرد» یعنی هر بیان حقی که همراه با دعوت باشد باید عناصر دعوت در آن رعایت شود.

در روز‌هایی اخیر شاهد حملات وحشیانه عربستان سعودی و امارات بودیم که بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان، زنان و مردمان غیر نظامی یمن به شهادت رسیده و صد‌ها نفر نیز مجروح شدند.

ائتلاف جنایتکارانه عربستان سعودی و امارات و محاصره همه جانبه مردم یمن با قطعی اینترنت و اختلال در سیستم اطلاعات این شهر باعث شد تا فریاد مظلومانه آن‌ها به گوش مردم جهان نرسد.

هدف از این اقدامات، انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی عربستان و امارات در یمن و تحت فشار قرار دادن انصار الله است؛ جنگی که برای متجاوزان یمن در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به کابوس خواهد شد و آل سعود باید خود را برای شکستی بزرگ آماده کند و اماراتی‌ها نیز بدانند که کشورشان دیگر امن نخواهد شد.

ضمن عرض تبریک موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ، امیدوارم با تدابیری که مسئولان آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند، مشکلات باشگاه تراکتور تبریز و سایر باشگاه‌های ورزشی به زودی برطرف شود تا ورزشکاران باشگاه تراکتور و هواداران آن با خاطری آسوده در صحنه‌های ورزشی حضور یابند.

مبارز با فساد یکی دیگر از راه‌های تحقق عدالت و از اصول انقلاب اسلامی است و حق توده‌های مردم را باید رعایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.