مدیر توزیع برق شهرستان زرند گفت: ۵ هزار متر کابل شبکه برق این شهرستان در دوهفته گذشته سرقت شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - هادی اسدی، مدیرتوزیع برق شهرستان زرند گفت: ۵ هزار متر کابل شبکه برق این شهرستان در دوهفته گذشته سرقت شده است که این میزان سرقت بیش از ۶ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق این منطقه خسارت وارد کرده است.

او می‌گوید: بیش از ۲۳۰ فقره سرقت تجهیزات شبکه برق از ابتدای سالجاری تاکنون در این منطقه ثبت شده است؛ که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته اسدی باهمکاری ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی، گروه سارقین را هنگام سرقت سیم‌های برق در روستای بهشت وحدت شهرستان زرند دستگیر کردند و متهمین دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت کابل و سیم‌های برق برخی مناطق این شهرستان از جمله خانوک، ریحان شهر، دشتخاک، بهشت وحدت و شهرستان‌های کرمان، رفسنجان اعتراف کردند.

اسدی گفت: این سارقین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

او می‌گوید: با توجه به سرقت‌های مکرر تجهیزات شبکه برق این شهرستان، گشت‌های مداوم و نامحسوس توسط پرسنل این امور و با همکاری نیروی انتظامی و بسیج به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان زرند می‌گوید: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک (به ویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح) که در حال صعود و یا فرود از تیر‌های برق یا دستکاری تجهیزات برق هستند مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.