مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در ۷۴ منطقه و شهر استان فارس، فرهنگیان اقدام به ثبت نام برای مسکن کرده اند که انتظار است موانع موجود برای شروع به ساخت هرچه سریعتر این منازل در سراسر فارس برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد خلیل عسکری در نشست با مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان فارس گفت: حفظ شان معلم در جامعه یک ضرورت اساسی است و امروز هیچ معلمی نباید دغدغه مسکن داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه در ۳۲ شهر و منطقه استان فارس به کمک اداره کل راه و شهرسازی زمین‌های ساخت منازل برای فرهنگیان مشخص شده است و انتظار است در دیگر شهر‌ها نیز این مساله هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

عسکری گفت: ساخت مسکن برای فرهنگیان در کنار اجرای رتبه بندی معلمان می‌تواند انگیزه معلمان را در اجرای برنامه‌های آموزشی دوچندان کند.

او گفت: تا کنون بیش از ۳ هزار ۸۰۰ معلم فارسی در طرح ثبت نام مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده اند.

جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز از برنامه ریزی لازم برای تامین زمین در ۳۰ شهر و منطقه دیگر فارس برای ساخت مسکن فرهنگیان خبر دادند.

عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیز از آمادگی لازم برای ساخت باسرعت و کیفیت مسکن برای فرهنگیان خبر داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
سلام ما الان دوسال مسکن ملی فرهنگیان ثبت نام کردیم اصلا خبری نیست تو به خدا پیگیر باشین . واقعا اجاره خونه بالا با دوبچه.
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
سلام.خسته نباشید..درسال هیچ خبری از مسکن باز نشستگان فسانیست..بخدا هر چقدر حقوق اضافه کنند جوابگوی کرایه خانه ومشکلات ما بازنشستگان نیست..واقعا شرم آوره بعد از عمری کار برای آموزش وپرورش هر روز با صاحب خانه رودر روی هم به ما توهین کنند..تو که نداری برو چادر بزن بیابون..چرا این همه حقارت برای فرهنگی که با حقوق ناچیز در خدمت جامعه بوده درست می کنید .به داد بازنشستگان مخصوصا شهر فسا برسید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام چرا مسکن ملی فرهنگیان فسا هیچ خبری نیست ما الان دوسال ثبت نام کردیم اجاره خونه ها بالا بخدا خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسکن ملی فرهنگیان آباده دوسال ثبت نام کردیم ولی خبری نیست از ساخت وساز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام چرا مسکن ملی فرهنگیان هیچ خبری ازش نیست ما دوسال ثبت نام کردیم
آخرین اخبار