معاون سیاسی و امنیتی قوه قضاییه گفت: تاکید رئیس قوه قضاییه، به بررسی میدانی مشکلات مردم و ارتباط مدیران با مردم است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سراج گفت: رئیس قوه قضاییه بیش از ۴۰ سال در دستگاه قضا هستند و باتوجه به شناختی که به دستگاه قضا دارند خیلی به افکار عمومی و در بین مردم بودن اهمیت می دهند و به بررسی میدانی موارد و مشکلات مردم، تاکید می کنند؛ ایشان تاکید دارند مدیران با مردم ارتباط بگیرید و مشکلات را خودشان لمس کنند و از نزدیک مشکلات ببینند راحت تر نسخه برای حل آن مشکلات برطرف می شود .

او گفت: سفرهای استانی هرچند که به خاطر کرونا مدتی برگزار نشد، الان باشروع سفرهای استانی گروهای مختلفی برای هرشهرستان تعیین شدند تا از نزدیک مشکلات استانها و شهرستانها که سفر انجام می گیرد در همان‌ استان مشکلات در جلسه عالی قوه قضائیه بررسی شود و بعد از اینکه مورد بررسی قرار گرفت قابل حل بود، در استان حل می شود و مواردی که قابل حل نباشد در مرکز باید بررسی و با هماهنگی سایر قوا حل می شود اقدام شود.

به گفته او سعی براین است که اکتفا به یک سفر نشود و مشکلات حتی الامکان با‌توجه به وضعیت اوضاع و احوال کشور مشکلات برطرف شود خصوصا مسائلی که مربوط به دستگاه قضا باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار اند، بتوانند مشکلات دستگاه قضا را به حداقل برسانند.

وی گفت: در استانهایی که سفر شده مانند تربت جام دستگاه قضایی از نظر امکانات و نیروی انسانی کمبود دارند که بعد ازسفر اتفاقات خوبی افتاده است.


بیشتر بخوانید


او گفت : مسئله مواد مخدر درهمه جای کشور وجود دارد و برای رفع آسیب های این حوزه با همکاری همه قوا برنامه ریزی شده تا این مشکل کوچک برطرف شود و دنبال این هستیم که بتوانیم درحوزه معضل موادمخدر مثمرثمر باشیم .

همچنین او گفت: ساختمان دادگستری درسال ۸۰ احداث شده است ودرشرایط فعلی پاسخگوی مراجعان و نیازهای ‌مردم نیست و لازم است با واگذاری زمین واحداث ساختمان جدید خدمات هرچه مطلوبتر به مردم ارائه شود.

مشکلات مردم باید به صورت میدانی بررسی شود

مشکلات مردم باید به صورت میدانی بررسی شود

مشکلات مردم باید به صورت میدانی بررسی شود


انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.