رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان خبر داد؛

تخصیص ۳۷۷ میلیارد تومان مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۳۷۷ میلیارد تومان در راستای اجرای مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به این استان تخصیص یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - سمانه حسن‌پور گفت: تاکنون مصوبات برای ۲۶ دستگاه اجرایی موافقت و برای ۱۹ دستگاه اجرایی ابلاغ شده و توافقات هفت دستگاه اجرایی دیگر اعلام نشده است که به مرور اعلام خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: دسته‌بندی مصوبات ضروری است و باید در قالب چارچوب مشخص پیگیری شود همچنین تخصیص اعتبارات به صورت اسناد در بهترین وضعیت در نهایت تا ۳۰ درصد است.

حسن پور گفت: طرح‌هایی که اعتبار دارند تخصیص آن‌ها افزایش می‌یابد؛ همچنین برای برخی طرح‌ها نیز تا سقف ۱۱۰ درصد از محل سرجمع اعتبارات کشور لحاظ می‌شود و برخی نیز از ردیف‌های متفرقه تخصیص می‌گیرند.

او گفت: طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان باید دسته‌بندی شود و پیگیری آن براساس ملی و استانی صورت گیرد همچنین طبق دستورالعمل ۲ کمیته عمرانی و اقتصادی برای پیگیری مصوبات سفر تشکیل، بررسی و دنبال شده است.

هفت هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان برای اجرا یا تکمیل ۱۷۰ طرح در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان مورد توافق قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.