اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون جوانان زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال در محلات در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - اولین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال بدمینتون کشورمان در شهرستان محلات در حال برگزاری است.

باقری مربی تیم ملی جوانان بدمینتون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اراک گفت: بازیکنان جهت شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون که در شیراز برگزار خواهد شد در شهرستان محلات در حال آماده سازی هستند و بعد از آن نفرات منتخب اصلی که تعداد ۴ نفر هستند در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر به میزبانی شیراز شرکت خواهند کرد.

قمری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات هم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اراک با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های میزبانی از تیم‌های ملی در شهرستان محلات برنامه‌های این شهرستان را به شرح زیر بیان کرد.

با توجه به زیرساخت‌هایی که در شهرستان محلات از نظر خوابگاهی و امکانات ورزشی وجود دارد، قصد داریم شهرستان محلات را تبدیل به کمپ اردو‌های تیم ملی در سطح کشور کنیم.

از ابتدای سال، دو تیم لیگ برتری، یک تیم دسته یکی و ماه گذشته نیز تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را میزبانی کردیم.

اکنون هم تیم ملی جوانان بدمینتون در شهرستان محلات در حال آماده سازی هستند و قصدمان در این چند ماهی که تا پایان سال باقی ماند میزبان یکسری از رشته‌های ورزشی در شهرستان محلات باشیم

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.