مسابقات منطقه‌ای بدمینتون دختران با معرفی نفرات برتر در دلیجان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مسابقات منطقه‌ای بدمینتون و استعدادیابی دختران منطقه ۵ کشور با شرکت ۲۱ ورزشکار از استان‌های مرکزی، قم و اصفهان در شهرستان دلیجان برگزار و با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

فرشته امینی، رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی برگزار شد افزود: رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۱ سال با دو جدول ۵ نفره و رده سنی زیر ۱۳ سال در ۴ جدول ۳ نفره به صورت دوره‌ای پیگیری شد.

امینی افزود: در رقابت‌های زیر ۱۱ سال، الینا گل پرور از اصفهان مقام نخست را کسب کرد سوگل رضایی از مرکزی نایب قهرمان شد وباران کریمی و ستایش کاظمی هر ۲ از قم به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

او اضافه کرد: در رقابت‌های زیر ۱۳ سال هم، پریما حکیم از استان مرکزی بر سکوی اول ایستاد، مینا بهرامی از قم در جایگاه دوم قرار گرفت و مهسا عطوفی از اصفهان و دینا بهرامی از قم به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی بیان کرد: نفرات اول و دوم هر رده سنی به مسابقات قهرمانی کشور راه می‌یابند و تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از سوی فدراسیون بدمینتون، نفرات منتخب زیر نظر مربیان برگزیده فدراسیون بدمینتون در اردو‌های آمادگی شرکت می‌کنند.

مسابقات رده‌های سنی زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال بدمینتون دختران هم هفدهم تیر ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.