فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق به عنف تلفن همراه با ۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان زابل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرارگرفت.

او می گوید: در بررسی اولیه مأموران مشخص شد ۲ سرنشین ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در ساعات کم تردد در مناطق خلوت و حاشیه‌ای زابل سد راه شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و وجوه آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ ثمره حسینی  گفت:  با تحقیقات میدانی انجام شده و پس از جمع آوری سرنخ‌های موجود، یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه درخیابان امام خمینی (ره) دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری ۱۲ منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهم ۲۱ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی و علمی پلیس به ۵ فقره سرقت به عنف تلفن همراه با همدستی یک نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل درپایان با اشاره به دستگیری هم دست متهم طی یک عملیات دیگر خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او  در پایان از شهروندان خواست: در ساعات خلوت از تردد در نقاط حاشیه‌ای شهر خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار