با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۶ نفر اعضای یک باندحرفه‌ای سرقت که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های جنوب استان می‌کردند به دام افتادند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های "خاش"، "ایرانشهر"، "نیکشهر" و "چابهار" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار   احمد طاهری می گوید: در این رابطه تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی، مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها شدند.

او گفت: تیم رسیدگی کننده به پروند با تلاش شبانه روزی و جمع آوری سرنخ‌های موجود موفق به شناسایی ۶ نفر اعضای یک باند مسلح شدند و با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه آن‌ها را در شهرستان‌های "خاش" و "ایرانشهر" شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در نهایت، با حضور ۲ تیم عملیاتی از مأموران زبده پلیس آگاهی استان در شهرستان‌های مذکور هر ۶ نفر عضو این باند، در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری گفت: در این رابطه ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که سارقان از آن‌ها در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند توقیف و در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلاش، با ۷۵ تیر جنگی و یک قبضه سلاح غیر مجاز "برنو" با ۴۴ تیر جنگی به همراه بیش از یک کیلو گرم مواد افیونی کشف شد.

او گفت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته تا کنون به ۸ فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح محور‌های جنوبی استان اقرار کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محور‌های مواصلاتی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار