فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان و جانشین معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خانواده سرگرد شهید" وحید سالاری" در زاهدان دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان به خانواده بزرگوار وی گفت: جان فشانی مأموران انتظامی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بسیار ارزشمند و در پیشگاه الهی اجری بی پایان دارد و در این میان شهدای والا مقام مبارزه با مواد مخدر سندافتخار انتظامی کشور هستند و همه فرماندهان و مسئولان انتظامی، قدردان رشادت‌های جوانانی، چون "شهید سالاری" و خانواده بزرگوار آن‌ها هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان می گوید: در این میان نقش خانواده‌های معظم شهدای انتظامی را نیز نباید نادیده گرفت، آن‌هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و پشتوانه مستحکمی برای همسرانشان شدند و مشوق آن‌ها بودند تا با تمام وجود در برابر مخلان امنیت مردم بایستند و به یقین اجر و پاداش خانواده شهدای گرانقدر ناجا همتراز با شهید عزیزشان است.

همچنین سردار "علی بزرا " جانشین معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان سیستان و بلوچستان  گفت: شهدای والامقام انتظامی مردان مرد روزگار هستند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.

او گفت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان درگاه الهی هستند که بدون هیچ چشم داشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداخته و با نثار خون پاک خود حماسه آفرین شدند.

سردار بزرا با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن‌ها هستند، گفت: معامله با خداوند چیزی جز عاقبت بخیری و روسفیدی در دنیا و آخرت به همراه ندارد.

جانشین معاونت نیروی انسانی انتظامی کشور، تصریح کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.

 شهید "وحید سالاری"چهارم بهمن ماه، در درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان "سیب و سوران" سیستان و بلوچستان مجروح و روز گذشته به فیض والای شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید والا مقام ظهر امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه در میدان امام حسین (ع) زاهدان به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۱۱:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
شهادت قهرمانانی مانند شهید وحید سالاری ضامن امنیت و آرامش کشور است
آخرین اخبار