رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کل کشور در پی شهادت سرگرد وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کل کشور در پی شهادت سرگرد وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

متن پیام تبریک و تسلیت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کل کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ))

غایت آرزوی همه رزمندگان شجاع که زندگی خود را وقف خدمت صادقانه و خالصانه و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند، آرمیدن در جوار قرب الهی و پوشیدن خلعت شهادت است و شهد نوشین شهادت گوارای روح مقدس شهدای گرانقدر عرصه برقراری نظم و امنیت بویژه شهید " وحید سالاری" باشد.

این آخرین باری نیست که دل‌های نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان‌های بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم سوداگران مرگ قرار می‌گیرد؛ همان دیو صفتانی که حیات خود را در آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می‌دانند و دست شوم آن‌ها، به خون انسان‌های شریف و خدمتگزار آلوده است.

بی شک یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی فرزندان برومند فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آنانی که با تأسی از آیه شریفه ((تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ)) جان خود را در راه ایجاد نظم، آرامش و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد در طبق اخلاص گذاشته، در فکر و ذهن مردم قدر شناس ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

اینجانب عروج ملکوتی سرگرد شهید" وحید سالاری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و تمام کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بویژه همکاران پر تلاشم در پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات این شهید عزیر و سکینه و آرامش قلبی، صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده داغدارش خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ دوم مجید کریمی

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۹:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سرگرد دلاور وحید سالاری شهادت مبارک، آرامش و امنیت امروز را مدیون دلیرمردانی همچون شما هستیم
آخرین اخبار