فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت شهید سر افراز مدافع وطن سرگرد وحید سالاری را تبریک و تسلیت گفت.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار طاهری   در پیامی شهادت شهید سر افراز مدافع وطن سرگرد "وحید سالاری"را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده بزرگوار و کلیه همرزمان این شهید سرافراز پلیس استان تبریک و تسلیت گفت.
متن  پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند» (آل عمران – آیه ۱۶۹).

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و قطع به یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.

قاچاقچیان و اشرار کوردل بدانند این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی، در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی خللی وارد نخواهد ساخت و جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت سرگرد "وحیدسالاری " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سیب و سوران" را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و کارکنان فداکار نیروی انتظامی استان و به همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان
سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار