مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه گفت : لایحه بودجه ۴۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه به شورای شهر تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی جمور گفت : لایحه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه ۴۱۴۰ میلیارد تومان است که نسبت به مصوب بودجه امسال حدود ۳۸ درصد رشد داشته است.

به گفته مدیرکل بودجه و خزانه داری شهرداری کرمانشاه از بودجه ۴۱۴۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری، ۲۹ درصد آن به هزینه‌های جاری و ۷۱ درصد آن به اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اختصاص داده شده است.

 بر اساس قانون اعتبارات عمرانی می‌تواند حداقل ۴۰ درصد بودجه باشد، اما برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر تلاش کردیم این سهم را افزایش داده و به ۷۱ درصد برسانیم.

 از مهمترین این پروژه ها، قطار شهری کرمانشاه است که در لایحه بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان بودجه برای آن لحاظ کرده ایم.

برای اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در مناطق هشتگانه شهرداری ۱۶ میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح مادر (وکیل آقا) ۲۳ میلیارد تومان، تقاطع غیرهمسطح کمربندی شرقی ۳۰ میلیارد تومان و برای تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه هم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ کرده ایم.

برای آسفالت معابر سطح شهر هم که یکی از کار‌های شاخص شهرداری است، در لایحه بودجه سال آینده ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

در همین راستا در لایحه بودجه سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این منظور در نظر گرفته شده است.

علاوه بر درآمد‌های شهرداری، تسهیلات، اوراق مشارکت و کمک‌های دولتی هم در تحقق این میزان بودجه لحاظ شده است.

در مجموع برآورد شده حدود هزار میلیارد تومان از لایحه بودجه سال آینده از محل تسهیلات، اوراق مشارکت و کمک‌های دولتی تامین شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.