عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنسرت حرام نیست، اما باید حرمت زمان و مکان حفظ شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت‌الاسلام و المسلمین جواد نیک‌بین در پاسخ به این پرسش که نظرش در خصوص اجرای کنسرت موسیقی در خراسان رضوی چیست، گفت: معتقدم قانون نوشته شده باید برای کل کشور اجرا شود و نباید تفاوتی میان شهر‌های خراسان رضوی و تهران باشد، اما به برخی مکان‌ها مانند شهر‌های مشهد و قم باید نگاه‌های خاصی صورت گیرد. باید حرمت حریم امام رضا (ع) را نگه داریم، اما اجرای کنسرت در دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی منعی ندارد.

او گفت: خود من سال‌ها در کنسرت‌های موسیقی داخل و خارج کشور حضور داشته ام و موافق برگزاری کنسرت هم هستم؛ باید حرمت‌ها در نحوه برگزاری حفظ شود، زیرا برخی مواقع حواشی کنسرت برای شهر‌ها معضلاتی به وجود می‌آورد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان مخالف فضای مجازی نیستیم و معتقدم این فضا اصلاً تعطیل نمی‌شود و حتی محدودیت هم ایجاد نخواهد شد، بلکه تنها فقط قانونمند می‌شود؛ چراکه به دنبال این هستیم تا جلوی بسیاری از کلاه‌برداری‌هایی که از طریق فضای مجازی انجام می‌شود را بگیریم.

او گفت: حضور و فعالیت خود در اکثر پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، بسیاری از مسئولان نظام هم اینستاگرام دارند و در فضای مجازی فعال‌اند، اما معتقدم فضای مجازی باید قانونمند شود تا هرکس نتواند با چند پروفایل وارد فضای مجازی شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.