سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: ریختن نخاله و فاضلاب در حاشیه شهر و جاده‌ها یکی از مشکلات نهاوند است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در جلسه هماهنگی بین دستگاهی شهرداری و سایر ادار‌های نهاوند در سالن جلسات فرمانداری گفت: درصد پیشرفت جلوگیری از تخلیه نخاله و فاضلاب در حاشیه شهر نهاوند در یک ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه خیلی بهتر شده، اما  میزان برخورد با افراد هنجار شکن کافی نیست.

او گفت:در برخورد با متخلفان شهرداری تنها نیست و همه دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن این مشکل در کنار آن‌ها هستند تا مشکلی برای مردم پیش نیایید.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان نهاوند افرادی که برای تخلیه فاضلاب اقدام می‌کنند چندین ماه است که به صورت آژانس ساماندهی و قانون‌مند شده اند و افراد اندکی قانون شکنی می‌کنند.

در این جلسه مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند گفت: شهرداری در چندین نقطه از ورودی‌های نهاوند به صورت شیفتی پلیس مبارزه با تخلیه نخاله‌های ساختمانی را تشکیل داده است و با راننده‌های خاطی و قانون شکن برخورد می‌کند.

او گفت: بر اساس هماهنگی که با پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی انجام شده با ماشین‌هایی که نخاله و فاضلاب را در مسیر جاده و حاشیه‌های شهر رها سازی کنند برخورد می‌شود.

یوسفی نوید گفت: ضمن نیاز به حمایت و هماهنگی تمامی دستگا‌های اجرایی مربوط با این معضل تخلیه نخاله باید فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی انجام شود.

او گفت: برای روزهای عید  و سدمعبر برنامه‌های خوبی را درمرحله نخست اجرا کردیم که یکی از ثمرات این جلسات ساماندهی دست فروشان در نهاوند بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.