مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان این جمعیت موفق به کسب مقام نخست مسابقه نمایش عروسکی مهریاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ایرج کیانی گفت: مسابقه نمایش عروسکی مهریاد «آموزش و یادگیری، مهرورزی و امداد» در سطح یک و در دو گروه سنی چهار تا هشت سال و هشت تا ۱۲ سال برگزار شد.

در این دوره از مسابقات از کودکان خواسته شد تا با استفاده از عروسک‌های خانگی، دست‌ساز و یا هر عروسک دیگری که در دسترس دارند، نمایشی با موضوعات بشردوستی «همدلی و همدردی با دیگران، مهرورزی»، امدادی «آشنایی با کیف کمک‌های اولیه، تلفن‌های امدادی» و وسایل نقلیه امدادی «آمبولانس، بالگرد و...» اجرا و فایل تصویری آن را به جمعیت هلال احمر استان ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


پس از ارسال آثار به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، چهارمحال و بختیاری با کسب ۱۰۰ امتیاز موفق به قهرمانی در این دوره از مسابقات شد.

در رده سنی چهار تا هفت سال ریحانه پژوهشی در نمایش عروسکی دوستی، رده سنی هشت تا ۱۲ سال نازنین طالبی در نمایش زلزله، سید حسام الدین حسینی در نمایش عروسکی مارگزیدگی و هلیا فاضلی در نمایش عروسکی معرفی شماره ۱۱۵ موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند.

این دوره از مسابقات با هدف نهادینه کردن مفاهیمی چون؛ گسترش صلح و دوستی، یاری‌رساندن به دردمندان، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، بشردوستی، مهرورزی، فداکاری و ایثار در کودکان و نوجوانان طراحی و اجرا شد.

به کارگیری بازی و هنر به عنوان سرگرمی و نمایش عروسکی به عنوان بخشی از هنر، یکی از بهترین و موفق‌ترین روش‌های کمک آموزشی برای رشد خلاقیت و پرورش استعداد‌های کودکان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار