به مناسبت هفته زن فرماندار زرند با مادران شهدا زرند دیدار وگفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - فرماندار زرند به دیدار مادران شهدا زرند رفت، او گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی عملی مادران شهداست.

علی صادق زاده فرماندار به همراه چند تن از مدیران شهرستان، با مادران گرانقدر شهیدان، سید جعفر تهامی، غلامحسین زارعی، علی اسلامی و علی علیزاده دیدار و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.

فرماندار زرند در این دیدار‌ها با بیان اینکه مادران شهدا بودند که با صبر و ایستادگی در برابر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و با اهدای عزیزان خود افتخار و پیروزی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی عملی مادران شهدا است.

صادق زاده ضمن نثار فاتحه بر ارواح پرفتوح امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: مادران شهدای ما با الگو گرفتن از این بانوی بزرگوار مکتب اسلام توانستند برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

در هرکدام از این دیدار‌ها فرماندار و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با اهدای هدایایی به رسم یادبود از مقام شامخ ایشان تجلیل کردند.

موسوی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز با اهدای هدایایی از این مادران خیر، نیکوکار و حامی ایتام که یاری رسان کمیته امداد در محرومیت زدایی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد هستند، تقدیر کرد
انتهای پیام/ح

برچسب ها: مادران شهدا ، هدایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار