به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی کرمان آیین تکریم از مادران و همسران شهدا در بیت الزهرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی کرمان آیین تکریم از مادران و همسران شهدا در بیت الزهرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

جلیل رضازاده رئیس شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان، ضمن گرامیداشت مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا، مادران و همسران شهدا را بانوان فداکار و انقلابی توصیف کرد و گفت: مادران و همسران شهدا عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز الگوی صبر و مقاومت برای جامعه هستند.

او با اشاره به بزرگی کار پدران و مادران شهدا گفت: به هیچ نحوی نمی‌توان قدردان پدر و یا مادر شهیدی شد که پاره تن خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

به گفته رضازاده همگان باید قدردان خون شهدا باشیم و  تا کسی لایق و مستعد شهادت نشود این توفیق نصیبش نمی‌شود.

در ادامه عباس ایرانمنش از راوریان و ایثارگران دفاع مقدس گفت: وجود مردان شجاعی مثل حاج قاسم سلیمانی و بیش از ۶۵۰۰ شهید استان کرمان مرهون مادران و همسران شهدا است.

او با اشاره به نگاه ویژه سردار دل‌ها به خانواده شهدا گفت: این شهید بزرگوار وقتی به مادر و یا پدر شهیدی مواجه می‌شد با تمام وجود کرنش می‌کرد.

در این مراسم از همسران و مادران شهید تجلیل گردید و یاد وخاطر شهید سرفراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر رضوی و زیارت نیابتی از طرف خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار