مدیرعامل هیئت مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی از حرکت کاروان‌های راهیان نور و برقراری مجدد این سفر‌های زیارتی از نیمه دوم اسفند ماه امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - عباس آرانیان گفت: برنامه ما در جهاد تبیین، روایتگری حوادث مرتبط با انقلاب اسلامی در قالب‌های تخصصی و برای مخاطبان مختلف شامل بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب است و اگر ستاد کرونا تصمیم دیگری اتخاذ کند برنامه جدید اعلام می‌شود.

درحال حاضر در خراسان رضوی ۲۷ گروه راوی سازماندهی شده‌اند، ۱۶ گروه در شهرستان‌ها، یک گروه از بانوان و ۱۰ گروه از مردان در مشهد داریم که میانگین تعداد افراد هر گروه ۲۵ نفر و در مجموع هم اکنون افزون بر ۵۰۰ راوی سازماندهی شده‌اند.

او گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده اند و اکنون می‌توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

مدیرعامل هیئت مدیره سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را گذرانده اند و اکنون می‌توانند به صورت تخصصی به راویتگری انقلاب اسلامی، دهه بصیرت و معرفی شخصیت شهید قاسم سلیمانی بپردازند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.