مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به صورت جدی و با تسهیل کسب و کار و ارائه مشوق‌های لازم از سرمایه‌گذاران در بندر خرمشهر حمایت می شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ نوراله اسعدی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر امروز در نشست بررسی چالش‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه بندری، از رونق اقتصادی به عنوان هدف اساسی و مشترک بندر خرمشهر با بخش‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاران مرتبط با اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در این مسیر گام‌های استواری برداشته‌اند.

اسعدی با بیان اینکه بندر خرمشهر خود را موظف به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌داند، اشتغال را مهمترین مسئله امروز کشور دانست و گفت: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران مرتبط با بندر خرمشهر این چالش اجتماعی را با به کارگیری نیروهای جوان و بومی به بهترین شکل پاسخ داده‌‌اند که البته باید میزان آن افزایش پیدا کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از تحریم ها، پدید آمدن قوانین و بخشنامه‌های خلق‌الساعه و دست‌وپا گیر را موانع مهم و اساسی فعالیت‌های بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دانست و بر لزوم در پیش گرفتن مدیریت جهادی توسعه و رونق تاکید کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر دریا و بنادر را مهمترین مسیر توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: حوزه بندری و دریایی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال ظرفیت‌ و پتانسیل مناسبی دارند.

او از قرار گرفتن در منطقه آزاد اروند، همجواری با کشورهای عراق و کویت و داشتن امکانات و زیرساخت‌های به روز به عنوان ظرفیت‌های کم‌نظیر بندر خرمشهر یاد کرد و بر ظرفیت سرمایه‌گذاران برای رونق و توسعه آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.