رئیس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت: روزانه ۱۰۰ بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان هاشمی نژاد مراجعه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - به گفته محمد موسوی خوشبختانه در حال حاضر میزان مراجعه بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا به این مرکز در کنترل است و روزانه حدود صد بیمار تنفسی به صورت سرپایی به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا مراجعه کننده به این مرکز، تغییر محسوسی نداشته است، گفت: از تعداد حدود ۱۰۰ بیمار سرپایی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند روزانه حدود ۵ یا ۶ نفر بستری می‌شوند.

رئیس بیمارستان هاشمی نژاد گفت: تعداد افرادی که علائم مشکوک به کرونا را دارا هستند افزایش یافته است، اما خوشبختانه آمار بستری افزایش چندانی نداشته است.


بیشتر بخوانید


موسوی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، در اواخر بهمن ماه تعداد بیماران بستری افزایش می‌یابد، گفت: تمام بخش‌های این مرکز درمانی فعال و در حال خدمت رسانی به بیماران است.

وی با تاکید بر اینکه همچنان در حال آماده باش برای مواجهه با پیک‌های احتمالی کرونا هستیم گفت: تسهیلات لازم برای برپایی کلینیک تنفسی در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.