مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت:از زمان آغاز بارش سنگین برف و برودت شدید هوا در استان ۳ هزار و ۱۲۴ کنتور مشترکین کردستانی دچار یخ زدگی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج مهندس علیرضا تخت شاهی گفت: با توجه به آغاز بارش سنگین برف و برودت شدید در اواسط هفته گذشته در استان تاکنون ۳ هزار و ۱۲۴ مورد یخ زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفا اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت:از این تعداد هزار و ۳۴۱ دستگاه کنتوری که بر اثر سرما دچار مشکل و یخ زدگی بودند توسط شرکت آبفا تعویض شد.

به گفته او: همچنین هزار و ۱۵۲ دستگاه کنتور نیز دارای مشکلات جزءی بوده اند که مرتفع شد، ضمن اینکه ۶۳۱ کنتور نیز (عمدتا تجاری) که دچار مشکل اساسی بود برچیده و به درخواست مشترک فعلا تا پایان برودت هوا جایگزین نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در این ایام از مشترکین می توانند با عایق بندی صحیح کنتور‌های آب با پوشال و پشم شیشه و سایر پوشش‌های مناسب از بروز مشکلاتی، چون یخ زدگی کنتور و خسارت و زیان مالی به مشترک جلوگیری کنند.

تخت شاهی می گوید: در راستای جلوگیری از بحران و یخ زدگی کنتور ها، تمامی واحد‌های امداد و حوادث و اکیپ‌های عملیاتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در خدمت همشهریان هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.