مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان از امداد رسانی امدادگران هلال احمر در مناطق سخت گذر استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علی خدادادی گفت: در هفته گذشته بر مناطق شمالی و غربی استان بارش برف داشتیم که با توجه به صعب العبور بودن مسیر‌ها در راه‌های ارتباطی استان مانند منطقه تاراز و منطقه صیدون امامزاده عبدالله بیش از ۲۰۰ خودرو در این مسیر‌ها دچار برف گرفتگی شده بودند و با کمک  جمعیت هلال احمر رهاسازی آن‌ها انجام شد.

به گفته مدیر کل جمعیت هلال احمر خوزستان  ۴۸ نفر از در راه ماندگان با حضور به موقع نیرو‌های جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند.

او می‌گوید: در منطقه صیدون نیز بیش از ۱۲ خودرو از برف رها سازی شد و در سه منطقه خوزستان با توجه به بارش برف و بسته شدن راه‌های ارتباطی مودو دزفول و اندیکا و هوفل پلنگی ایذه با همکاری مدیریت بحران و قرارگاه کربلا و اداره امور عشایر استان برای تهیه علوفه، تهیه ارزاق معیشتی مردم، انتقال گروه‌های پزشکی و اقلامی که نیاز دارند همکاری خواهم داشت.

: بارش برف و باران شدید از حدود ۱۰ روز پیش منجر به مسدود شدن پنج مسیر دسترسی به روستا‌های دزفول شده بود و ریزش کوه و بارش برف مسیر‌های احمدفداله، دره کاید و لیوس را مسدود کرده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری در این مدت چهار مسیر باز شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.