معاون وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان گفت: به دنبال رفع مشکلات بانوان معلم و حمایت از آن‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - زهرا پناهی راد گفت: در کشورمان صد هزار بانوی فرهنگی و هفت میلیون دانش آموز دختر داریم که مسائل و مشکلات بزرگی هم دارند. در ارتباط با مشکلات آن‌ها اتفاق خوبی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، رقم خورده است. این موضوع نیاز به برنامه ریزی دارد.

پناهی راد گفت: امسال با اجرایی کردن برنامه‌های وزارتخانه، تحت پوشش قرار دادن زنان فرهنگی و دانش آموزان در حال اجرا است. امیدواریم بتوانیم برای سال آینده برنامه‌های جدید‌تر و کاربردی‌تری را برای تمامی بانوان فرهنگی کشورمان پیاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
با عرض سلام خدمت معاونت محترم وزیر در امور بانوان
لطفا در مورد انتقالی بانوان فرهنگی متاهل به محل کار همسر شان بدون هیچ قید و شرطی با وزیر محترم رایزنی فرمایید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
نام خداوند جان و خرد :
سلام علیکم با عرض ادب و احترام خدمت وزیر محترم جناب نوری وزیر محترم آموزش و پرورش دولت منتخب محترم مردمی بدانید و آگاه باشید که در شهر شیراز مقدس برخی از مدارس دانش آموزی پسرانه برای چندمین بار کادر معلمینشان از اول مهر سال تحصیلی تا کنون چندین بار به حالت اعتراض برای به کم بودهای حق حقوق مزایاشون و دیگر مشکلاتشون اعتصاب کردند و از دادن درس آموزش تدریس کردن به دانش آموزان خوداری کرده و می کنند همین امروز هم که شنبه است تا سه روز آینده اعتراض کردند و کلاسهایشان را در فضای مجازی و حقیقی تعطیل کردند اعتصاب کردند خب جناب وزیر محترم ، دانش آموزان چه گناهی کردند که باید تاوان کم بودهای معلمین و اعتراضها و اعتصابهایشان را بپردازند دانش آموزان نمی توانند با این همه عقب افتادگی از دروس مختلف برای امتحانات نهایی آخر ترمهایشان خودشان را آمده کنند و مشخص است که تجدید و یا مردود می شوند به علت کم کاری و بی مسئولیتی عده ایی از معلمان که به شما اعتراض دارند و مداوم هفته ایی سه روز را اعتصاب و تعطیل می کنند پنج شنبه و جمعه هم که تعطیل رسمیند یعنی از هفت روز هفته دانش آموزان دو روز آموزش می بینند معلمان که ضرر و زیانی نمی کنند اونها سر ماه حقوق مزایایشان را دریافت می کنند و بازنشستگی هم می گیرندمی روند این میون دانش آموزان بیچاره و اولیای دانش آموزان متضرر می شوند و حق الناسش گریبان اونهایی افتاده و می افتد که برای دانش آموزان کم گذاشتند با بی مسئولیسهاشون و کم کاریهاشون این چه وضع و اوضایست که سر دانش آموزان درآورده اند خواهشا مجدانه توسط بازرسین تحت امرتان تحقیق و پیگیری کنید و رفع مشکلات کنید و مسائل را حل فصل کنید هر چه سریعتر تا دانش آموزان از درسهایشان عقب نیافتند . ​و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
فعلا که حرف اول و اخر هر معلمی به دانش اموزش اینه که هرچی می خای بشی بشو فقط معلم نشو
آخرین اخبار