فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور اصفهان-یاسوج کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

او گفت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور  یاسوج به اصفهان به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.

مصطفایی با بیان اینکه رانندگان با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند، گفت: پس ازطی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودروها متوقف و مشخص شد یکی از خودروها همراه کننده مواد مخدر و در بازرسی از دیگر خودرو ۱۸۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲ تن در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن  و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و هزار و ۸۴۰ تن مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استان های جنوبی به استان های مرکزی و شمالی کشور است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.