فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است گفت: مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در شهرستان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط ماموران انتظامی امسال ۱۶۱خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کرده اند تاکید داشت:شناسایی ۱۰۹ معتاد متجاهر و متلاشی شدن ۹ باند از دیگر اقدام های انجام شده امسال برای مبارزه با مواد مخدر در گچساران بوده است. 

سرهنگ موسوی عنوان کرد: امسال ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر در گچساران دستگیر و در این زمینه ۵۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مواد مخدر کشف شده این شهرستان در جاده ها بوده تصریح کرد: اختصاص اعتبار تامین خودروهای پیشرفته تر  به ماموران برای کشف مواد مخدر ضرورتی است که باید مورد توجه قرار گیرد .

موسوی بیان کرد: برگزاری چند دوره آموزشی برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی نسبت به کاهش مصرف مواد مخدر از دیگر برنامه های مواد مخدر در سال جاری بوده که با مشارکت خوب اداره آموزش و پرورش گچساران انجام شده است.

فرماندار گچساران نیز در این نشست با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی برای مبارزه با موادمخدر در این شهرستان گفت: مهارت آموزی راهکاری برای پیشگیری از ابتلا به اعتیاد است.

روانبخش دیهیم اضافه کرد:تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی متولی به پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر کمک می کند.

معاون فرماندار گچساران نیز در این جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یکهزار معتاد این شهرستان در ۶ کمپ ترک اعتیاد پذیرش شده اند.

مرتضی سجادپور عنوان کرد:۴۰ درصد از معتادان پذیرش شده در کمپ های ترک اعتیاد گچساران غیربومی بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.