استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تلاش شد تا مدیران مختلف را از دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های مرتبط در همایش دعوت کنیم تا مشکلات شهرداری‌های استان درست‌تر بررسی شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران و روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) افزود: شهر و روستای پیشرفته، یک استان توسعه یافته را بدنبال دارد بنابراین باید تمام هدف ما معطوف به استفاده از ظرفیت‌ها باشد تا بتوانیم در منطقه خود پیشرفت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  استان ظرفیت‌های بیشماری در تمام زمینه‌ها دارد که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها توسعه و پیشرفت اقتصادی این نقطه از ایران اسلامی را بدنبال دارد.

او گفت: فضای اداره کشور یک فضای جنگی است و اگر انتظار داریم مدیران اجرایی خوب عمل کنند پس باید دستگاه‌های نظارتی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

مدرس خیابانی گفت: امروز اگر یک استان توسعه یافته می‌خواهیم حتما ابتدا باید با تامین امنیت و ایجاد یک منطقه پاک و تمیز، شهر و روستایی توسعه یافته داشته باشیم.

او گفت:  برقراری و احساس امنیت مهمترین مساله در سیستان و بلوچستان است بنابراین ابتدا تلاش کنیم این مهم را تامین تا بتوانیم شاهد توسعه شهر‌های استان باشیم، زیرا بدون امنیت هیچ فعالیت توسعه‌ای امکانپذیر نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر ما یک شهر پاک می‌خواهیم باید در همه ابعاد برنامه‌ریزی کنیم و موضوعات زیرساختی و توسعه این شهر پاک را مدنظر قرار دهیم.

او گفت: باید یک شهر راحت داشته باشیم، زیرا موضوعات مختلفی در شهر ما وجود دارد که باعث سختی تردد و رفت و آمد معلولان شده بنابراین باید برای پیشرفت این مهم تلاش کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار