عرضه بسته ارتقاء ۵۲۵ اسب بخاری برای پیکاپ فورد رپتور F-۱۵۰

شرکت شلبی امریکن یک بسته ارتقاء ۵۲۵ اسب بخاری برای خودروی پیکاپ فورد رپتور F-۱۵۰ عرضه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر به دنبال فورد رپتور F-۱۵۰ قوی تری هستید، باید بدانید شرکت شلبی امریکن یک بسته ارتقا یافته برای پیکاپ‌های مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ معرفی کرده که در حال حاضر موجود است.

به گزارش موتور وان، خودروی F-۱۵۰ Raptor استاندارد، ۴۵۰ اسب بخار (۳۳۶ کیلووات) قدرت دارد، اما شلبی طوری موتور آن را تنظیم و تقویت کرده که تا ۵۲۵ اسب بخار (۳۹۲ کیلووات) افزایش یابد. شرکت شلبی این کار را با ترفند‌هایی از جمله بزرگتر کردن ورودی هوا انجام داده است.

این شرکت همچنین مقداری مواد را به قسمت بیرونی رپتور اضافه کرده تا ناهموارتر به نظر برسد. سپر جلوی فلزی دارای روکش مشکی و نوار نور LED است. کاپوت جدید نیز دارای دریچه‌های ورودی و خروجی است.

این پیکاپ دارای شش چرخ ۱۸ اینچی و لاستیک‌های BF Goodrich KM۳ Mud Terrain است. البته دو لاستیک به عنوان یدکی، در قسمت بار وجود دارد.

فورد رپتور F-۱۵۰ ارتقاء یافته

در داخل، شلبی آرم خود را روی پشتی صندلی‌ها و زیرپایی‌های کف قرار داده است. همچنین این خودرو دارای تزئینات فیبر کربنی، پدال‌های آلومینیومی و شیشه‌های رنگی است.

کسی که قبلاً یک رپتور مدل ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ داشته می‌تواند این بسته ارتقا شلبی را با قیمت ۵۴ هزار و ۹۹۵ دلار دریافت کند. البته این شرکت می‌تواند این بسته را روی یک پیکاپ جدید با قیمت‌هایی که از ۱۲۷ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود، پیاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.