آشنایی با مرسدس اسپرینتر لوکسی که دارای پلی استیشن ۵ است +تصاویر

گفته می‌شود خودروی ون مرسدس اسپرینتر لوکس دارای پلی استیشن ۵ است.

باشگاه خبرنگاران جوان - گروه تیونینگ کلاسن عرضه یک ون کاربردی و مفید را در برنامه‌های خود دارد که بسیار لوکس است.

به گزارش موتور وان، مرسدس بنز اسپرینتر کلاسن، نمونه بارز یک خودروی VIP است. البته از بیرون، فقط شبیه یک اسپرینتر معمولی است که یک جلوپنجره متفاوت، سپر اسپرت‌تر و چرخ‌های شیک‌تر دارد، اما این همه ماجرا نیست و در داخل فضا و امکانات بسیار لوکسی در خدمت شما است. در حالی که ارتقاء بیرونی نسبتاً ملایم است، اما در داخل قضیه برعکس است.

در قسمت جلو، طراحی داشبورد همچنان مانند نسخه Sprinter استاندارد است. با این حال، تقریباً همه سطوح از فرمان گرفته تا پانل درها، دارای تزئینات چرمی هستند. همچنین یک یخچال و یک پد شارژ بی‌سیم نیز در این خودرو موجود است.

ون مرسدس اسپرینتر

در داخل، این خودروی ون دارای یک تلویزیون از سقف آویزان است. در حالی که استفاده از آن در وانت‌های لوکس معمول است، شرکت کلاسن سعی کرد متمایز باشد و این تلویزیون را به یک سیستم Apple TV متصل کرد. کلاسن همچنین یک Playstation ۵ را نیز برای سرگرمی به این خودرو اضافه کرده است.ون اسپرینتر

کلاسن به قیمت خودروی VIP Sprinter اشاره نکرد، اما می‌توان انتظار داشت که بیش از ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد. این قیمت باعث می‌شود این ون گران‌تر از مرسدس میباخ S۵۸۰ سفارشی باشد.

ون اسپرینتر کلاسن


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.