مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته زن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمهدی عبادی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته زن را تبریک گفت.

متن پیام ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان به این شرح است:

«همچنان که بشریت مرهون اسلام، قرآن و تعلیمات انبیاست، مرهون فاطمه زهرا(س) نیز هست؛ روز به روز نور اسلام و معنویت فاطمه زهرا(س) آشکارتر خواهد شد و بشریت آن را بیشتر لمس خواهد کرد».

مقام معظم رهبری

از برجسته‌ترین برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، ایجاد بستری مناسب و ایمن به‌منظور حضور زنان و بروز توانمندی‌هایشان در بخش‌های مختلف جامعه است.

زنان ایران، چه در پشت جبهه‌های نبرد علیه باطل، چه در پرورش فرزندان لایق و خدمتگزار و چه در وسط میدان علم، سیاست و سازندگی، همواره از آن دردانه نبی اکرم(ص) الگو گرفته‌اند و به دنیا نشان داده‌اند که با حفظ ارزش‌ها و رعایت کامل موازین دینی نیز می‌توان به فعالیت اجتماعی پرداخت.

اینجانب روز میلاد باسعادت اسوه مکارم و قله رفیع فضائل، حضرت فاطمه زهرا (س)، آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را خدمت یکایک بانوان ایران و به خصوص بانوان ارجمندی که در مجموعه بزرگ امداد در خدمت نیازمندان و مستضعفان جامعه هستند، تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت سربلندی و سرافرازی بانوان فرهیخته این سرزمین را آرزو دارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار