رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود گفت: ۲ خودرو سواری حامل چوب تاغ قاچاق که برف و بوران این شهرستان آن‌ها را زمین‌گیر کرده بود دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - محمدرضا کشاورزیان گفت: رانندگان این ۲ خودرو در صدد بودند چوب‌های قاچاق را به شمال کشور ببرند که با تلاش نیرو‌های انتظامی پاسگاه قلعه نو و خرقان نجات یافته و پس از بررسی و احراز قاچاق چوب تاغ خودرو‌ها توقیف و سرنشینان آن‌ها دستگیر شدند.

 سودجویان محموله ۸۵۰ کیلوگرمی را از تاغزار‌های شهرستان میامی قطع کرده بودند و پس از بارگیری چوب‌های تاغ این ۲ متخلف قصد انتقال آن‌ها را از طریق جاده جیلان به شهر‌های شمالی را داشتند که به دلیل برف و بوران و بسته بودن محور‌های آزادشهر در برف گرفتار شدند.

به گفته کشاورزیان، ۲ قاچاقچی متخلف به خاطر حمل و قطع درختچه‌های تاغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

 روز گذشته هم ۸۰۰ کیلوگرم زغال تاغ نیز از یک خودروی عبوری کشف شد که این خودروی نیسان که عازم تهران بود توسط پاسگاه انتظامی شهید نوری توقیف و به اداره منابع طبیعی شاهرود جهت تشکیل پرونده قضایی انتقال یافت.

کشاورزیان از جریمه ۸۰۰ میلیون ریالی این متخلف خبر داد و تاکید کرد: هوشیاری و تلاش نیرو‌های پاسگاه انتظامی قلعه نو و خرقان و شهید نوری موجب کشف این ۲ محموله شد که از این زحمات قدرانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار