رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: سه هزارو ۶۹۰ کیلوگرم زغال و چوب تاغ از متخلفان عرصه‌های طبیعی شهرستان میامی کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدعلی رضایی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۹۰ کیلوگرم زغال و ۱۶۰۰ کیلو چوب تاغ با همکاری نیروی انتظامی شهرستان کشف و ضبط شده است.

او افزود: ماموران حفاظتی شهرستان به منظور حراست از منابع طبیعی به صورت شبانه روزی مشغول گشت و شناسایی متخلفان و متجاوزان به منابع ملی هستند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: متخلفان به صورت سازمان یافته و بیشتر با کامیونت و نیسان چوب تاغ را حمل می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: برخی متخلفان با برداشتن صندلی‌های خودرو‌های سواری اقدام به قاچاق تاغ می‌کنند که ۲ فقره در کالپوش کشف شده است.

او قاچاق زغال را از مهمترین مشکلات زیست محیطی دانست، و تصریح کرد: قاچاق زغال یکی از معضلات منابع طبیعی است که موجب تخریب جنگل‌ها و مراتع می‌شود.

رضایی گفت: همیاران طبیعت، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تجاوز در عرصه‌های طبیعی شامل تهیه و حمل زغال، با شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار