فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تمسک و پناه بردن به قرآن راه مصونیت در مقابل جنگ نرم دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سردار حسین اشتری روز یکشنبه در مراسم آغاز مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ناجا در مشهد گفت: دشمن که قدرت جنگ سرد در مقابل ما را ندارد به تهدیدات نرم متوسل شده و راه پیشگیری و مصونیت در مقابل آسیب‌های اجتماعی این تهدید‌ها تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

او گفت: تجهیز به فناوری‌های روز و کارکنان توانمند در ناجا از اولویت‌هاست، اما در کنار آن بال معنویت نیز باید قوی شود، بسیاری از کشور‌ها از نظر فناوری مجهزتر از ما هستند، اما توان نیرو‌های ما را ندارند.

به گفته فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب جامعه باید بیشتر با قرآن مأنوس باشد، موضوعات قرآنی در جامعه فراگیر است، اما جا دارد بیشتر کار شود و فرماندهان ناجا نیز نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ناجا از سوم تا پنجم بهمن ماه در مشهد ادامه دارد که از ٢٢ هزار نفر شرکت‌کننده مرحله اولیه این مسابقات در شهرستان‌ها ٢۵٠ نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآنی ناجا راه یافته‌اند و از این تعداد ۶٠ نفر برای مسابقات قرآن کریم نیرو‌های مسلح انتخاب می‌شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.