به مناسبت  میلاد حضرت فاطمه‌ی زهرا و همزمانی با سالروز تولد شهید مدافع وطن، پاسدار شهید موسی نصیری بیات، تألیف کتاب عاشقانه‌ی کاغذی خاطرات زندگی این شهید رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سمیرا هاشم خانی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: به فرموده  رهبر انقلاب  شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی» است.

هاشم خانی گفت: زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

او گفت: شناساندن و حمایت از بانوان فرهیخته، نخبه و توانمند بسیجی به جامعه  به همت ناحیه محمد رسول الله ص و بسیج جامعه زنان ناحیه  فرصتی فراهم کرد تا خاطرات شهید مدافع وطن پاسدار موسی نصیری بیات گردآوری و در قالب کتاب در دسترس عموم قرار گیرد.

پاسدارشهید موسی  نصیری بیات در ۷ دی ماه ۹۳ در درگیری با اشرار مسلح در دفاع مرز‌هایی میهن در جنوب شرق  به فیض رفیع شهادت که آرزوی دیرین وی بود نائل شد.

به مناسبت  میلاد حضرت فاطمه ی زهرا و همزمانی با سالروز تولد شهید مدافع وطن، پاسدار شهید موسی نصیری بیات، تألیف کتاب عاشقانه ی کاغذی خاطرات زندگی این شهید  به قلم خواهر بسیجی محبوبه حمیدی با حضور خانواده شهید و سردار اسکندر دانشمندی فرمانده اسبق لشکر عملیاتی فجر رونمایی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار