دبیر کمیته فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از تشکیل جلسه هماهنگی ستاد مراسم‌های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محسن ادیبی گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که برنامه‌های این دهه اقتدار انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت و در همین رابطه کلیه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم با برنامه‌ریزی منسجم و مسئولانه و با فضاسازی مناسب در تلاش اند تا زمینه اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال را با شکوه‌تر برگزار نمایند.

به گفته او همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز با برپایی مراسمات ویژه و آذین بندی و نصب پرچم‌های مناسبتی و چراغانی بلوار‌ها و سایت ها، به استقبال از جشن‌های پیروزی انقلاب خواهد رفت.

دبیر کمیته فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می‌گوید: فضاسازی منطقه از روز شنبه ۹ بهمن انجام خواهد پذیرفت. نصب پرچم در بلوار ورودی و خروجی منطقه، نصب بنر‌های بیلبوردی و استندی، فضاسازی و آذین بندی میدان آزادی، نصب المان دهه فجر در محل پل سازندگی، اجرای مراسم بر افراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این ستاد خواهد بود.

ادیبی گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مصاحبه با رسانه‌های سراسری و محلی به منظور انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد‌های بزرگ صنعت ارزش آفرین پتروشیمی پس از انقلاب، نیز از جمله برنامه‌های ویژه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.