مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: اصناف و خدمات‌دهندگان به زائران مختلف مشهد آداب و فرهنگ میزبانی را آموزش می‌بینند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -علی‌اکبر احمدزاده گفت: در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد هماهنگی‌های لازم برای آموزش فرهنگی میزبانی به اصناف مشهد و خدمات‌دهندگان به زائران انجام شد.

به گفته او کارکنان واحد‌های اقامتی، فرودگاه، راه‌آهن، پایانه مسافربری، رستوران‌ها، رانندگان تاکسی، فروشندگان، کسبه و بازاریان اطراف حرم مطهر در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تمام مجاوران بارگاه مطهر امام رضا (ع) خادم‌الرضا هستند و باید به بهتربن شیوه با زائران امام رضا (ع) رفتار کنند که مورد قبول آن امام همام قرار گیرد.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.