مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد از ساخت۴۳ واحد مسکن برای خانواده‌های تک معلولیتی و دو معلولیتی مددجویان زیر پوشش خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حسین بیاتی فرگفت: از این تعداد مسکن ۴۰ واحد به مسکن تک معلولیتی و ۳ واحد به مسکن مددجویان دو معلولیتی شهرستان اختصاص داشته و ساخت این واحد‌ها در مراحل پایانی قرار دارد.

او گفت: این واحد‌های مسکن معلولان مددجوی بهزیستی شهرستان برای سال آینده قابل  بهره‌برداری هستند.

مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد گفت: از ۴۰واحد مسکن تک معلولان  شهرستان ۳۸ واحد مربوط به ساخت و دو واحد مربوط به خرید مسکن در قالب تفاهم نامه با بنیاد مسکن بوده است که اعتبار آن تخصیص یافته است.

اختصاص اعتبار سه واحد مسکن دو معلولیتی امسال شهرستان هم در حال تخصیص است و امسال ۹۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت یک واحد مسکن ایتام به مددجوی بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

او گفت: در مجموع  ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن برای ۱۰ نفر از مددجویان مستاجر این شهرستان هم به هر نفر ۱۰  میلیون تومان به زودی پرداخت خواهدشد.

مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی اسدآباد  تعداد مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی شهرستان را ۸۰۰ نفر اعلام کرد.

بیاتی فر گفت: طی دو سال اخیر به دلیل بسته بودن سامانه، مددجوی جدیدی زیر پوشش بهزیستی شهرستان قرار نگرفته بود که امسال با پیگیری‌های انجام‌شده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و بهزیستی ۵۴ خانوار جدید شامل خانواده یک نفره تا پنج نفره زیر پوشش بهزیستی شهرستان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.