محمد البخیتی، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات ائتلاف سعودی به یمن، این حملات را نشان دهنده ذات پلید متجاوزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن، امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای هدف از جنایات ائتلاف سعودی را ایجاد رعب و وحشت در مردم یمنی عنوان کرد.

به گزارش المیادین، البخیتی با اشاره به حمله ائتلاف سعودی به صعده و شهادت تعداد زیادی از مردم یمن، گفت: «این حمله، ذات پلید کشور‌های متجاوز را نشان داد. کشور‌های متجاوز هرچقدر هم که مرتکب قتل عام شوند، مردم یمن تسلیم نشده و در مقابل آن‌ها زانو نمی‌زنند. صد‌ها هزار یمنی به دلیل محاصره می‌میرند و این بزرگترین جنایت است. دنیا جنایت محاصره را نمی‌بیند و جنایتکارانی که قتل عام کردند پشیمان خواهند شد، زیرا قتل عام مردم یمن هیچ منفعتی برای کشور‌های متجاوز ندارد.»

این مقام انصارالله در ادامه از کشور‌های عربی خواست تا برای توقف حملات متجاوزان به مردم یمن اقدام کنند. او همچنین از سکوت اعراب در قبال جنایات ائتلاف سعودی انتقاد کرد و آن را فاجعه‌بار خواند.

پس از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساختمان ارتباطات در الحدیده، سازمان «نت بلاکس» که محدودیت‌های اینترنتی در جهان را رصد می‌کند از قطع کامل اینترنت در یمن خبر داد. المیادین نیز در گزارشی اعلام کرد که در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به صعده در شمال یمن، بیش از ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر مجروح شدند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار