دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با اشاره به قتل‌ عام مردم یمن اعلام کرد که استاندارد‌های جامعه جهانی در برخورد با مردم مبارز و سلطه‌گران دوگانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان - «شیخ قیس الخزعلی» در واکنش به کشتار مردم غیرنظامی یمن بدست ائتلاف متجاوز گفت: «قتل‌عام‌های مردم یمن نشان دهنده دوگانگی رویکرد جامعه جهانی در برخورد با مردمی است که سلطه را رد می‌کنند.»

بر اساس گزارش خبرگزاری العهد او بمباران شهر‌ها و مناطق مسکونی یمن را مغایر با ارزش‌های انسانی و اسلامی خوانده و از دولت عراق خواست مواضع خود در برابر مردم یمن را تغییر دهد.

الخزعلی همبستگی خود را با انصارالله یمن و مردم این کشور اعلام کرده و از سازمان‌های بین‌المللی خواست عدالت و انصاف را رعایت کنند.

ساعتی پیش شورای امنیت سازمان ملل با نادیده گرفتن قتل عام مردم یمن و تجاوز به این کشور حملات متقابل این کشور به امارات را محکوم کرد.

ائتلاف متجاوز که در نبرد زمینی شکست خورده به مناطق مسکونی صنعا حمله هوایی کرده و بر اساس گزارش سازمان بین‌المللی «کودکان را نجات دهید» تنها در حملات امروز (جمعه) این ائتلاف به مناطق غیرنظامی و مسکونی یمن بیش از ۶۰ تن جان خود را از دست داده‌اند که سه تن از آنان کودک بودند.

نزدیک به هفت سال است که یک ائتلاف عربی متجاوز به سرکردگی عربستان و امارات و با حمایت تسلیحاتی و نظامی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به یمن حمله کرده است. بر اساس گزارش سازمان ملل، یمن هم اکنون با بدترین بحران‌های انسانی روبروست و در این کشور چندین میلیون نفر با قحطی روبرو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار