آماده باش اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب در هوای سرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : در تمام شهرستان‌ها اکیپ حوادث و اتفاقات این شرکت به صورت شبانه‌روزی آماده باش کامل جهت ارائه خدمات هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  علیرضا کاکاوند گفت : در هفته اخیر شاهد بارش‌های خوبی در شهرستان‌های استان بودیم، با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی قبل از شروع بارش‌ها، جلسات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با حضور معاونین و مدیران امورات تابعه شرکت برگزار گردید.

اکیپ‌های حوادث و اتفاقات در تمام شهرستان‌ها به حالت آماده باش کامل در آمدند و در محل کار حضور داشتند و در حد امکان از بروز هر گونه قطعی آب برای هم استانیان تدابیری اندیشیده شد و معاونین و مدیران موظف به سرکشی از چاه‌ها و مخازن و تاسیسات داخلی شدند و پیمایش خطوط انتقال آب در برنامه قرار گرفت و همین امر باعث شد که به لطف خدا و همت همکاران در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شاهد کمترین قطع آب شرب در سطح استان باشیم.

متاسفانه در برخی از روستا‌ها از جمله تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های اورامانات جاده دسترسی به مخازن و یا ایستگاه‌های پمپاژ بسته شد و این مساله کار را برای خدمات مطلوب دشوار کرد که همکاران ما در این شهرستان‌ها بازگشایی مسیر دسترسی به تاسیسات را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه اکثر چاه‌ها به مدار بهره برداری برگشته و از قطع آب جلوگیری بعمل آمد.

از مردم درخواست می شود که هرگونه قطعی آب و حوادث و اتفاقات آبفا را با شماره تلفن ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در میان بگذارند که همکاران ما بتوانند در اولین فرصت اقدامات لازم را انجام دهند 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۲۲:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
چرا اینقدر تو این مملکت و مسئولان علاقه به دروغگویی و ریاکاری زیاد شده....
البته بیشترش از نحوه تربیت انسان‌ها نشأت می‌گیره....
همیشه آماده خدمت رسانی و اعزام هستین،در حالیکه تا آب جایی قطع میشه... تلفن اتفاقات رو از دسترس خارج میکنن....چون حتی حوصله گفتن علت قطعی رو هم به مردم ندارین....لعنت بر مسئول بی لیاقت.....لعنت....